Monday 15 April 2019

# Product Review

Tips Kenyang Seharian dengan Choco Krunch!

Bismillahirrahmanirrahim 
Assalamualaikum semua !

Kalau sebut je Choco Jar, mesti ramai dapat bayangkan kerangupannya kan! So, dalam entry kali ni saya nak kongsikan tentang macam mana sedapnya Choco Krunch yang saya dapat ni. 

Memang terbaik gila tau produk daripada Kelantan ni. Okay untuk pengetahuan semua, first saya kenal Choco Krunch ni dekat Facebook. 

Tengah ralit scrolling, tibe tibe ternampak satu posting orang jual Choco Krunch ni. Kita kalau dah nafsu besar ni, semua benda nak di cubanya. So, saya apa lagi tak tunggu lama terus pm kakak yang jual tu.  

Kalau semua nak tahu, macam ni lah rupa Choco Krunch tu. Masa ni dah dapat kat tangan. 


 Sangat comel kan? Omomomo masa dapat memang excited habis. Hehehe maklumlah peminat coklat. Badan pun sama bulat dengan coklat. 

So serba sedikit mengenai produk ni, dibuat daripada bahan-bahan seperti: 
  1. Gula
  2. Lemak sayuran
  3. Tepung gandum
  4. Serbuk koko
  5. Serbuk susu penuh krim
  6. Pengemulsi
  7. Soya lecithin E322 & E476
  8. Vanila asli
  9. Koko krunch

Selain tu pulak, dia ada dua perisa tau, Dark Chocolate & White Chocolate. Dua-dua pun super!


Dah tau bahan-bahan, haa jom kita try. Bukak dengan penuh rasa teruja tau hehehe. 


 Punya lah eksaited nak makan tu, beg pun tak sempat letak tepi dah. Adoi jangan tiru aksi ini di rumah ye. Makan berdiri tu tak helok. Fokus sangat muka saya tu. Nampak tak sabarnya tu. hehe


Okay jap saya rasa dulu. Sedap ke tak sedap ek? Korang rasa daripada ekspresi muka saya tu sedap ke tak sedap? Hihihi mestilah sedap! Rangup sangat weh.

Tapi masa tengah makan tu tengah rush nak pergi kelas. So, saya angkut sekali pegi kelas buat sarapan. Alang-alang perut pagi ni tahu-tahu jelah kan. So sementara tunggu lecturer masuk, saya sambung ngap balik hihihi.


Apa yang saya suka sangat dengan Choco Krunch ni sebab kita tak perlu susah-susah nak rendam dulu ke, jerang air dulu ke tak payah. Buka je penutup botol tu terus ngap masuk mulut. Dah sampai dalam mulut tu krap krup krap krup bunyi dia pehh !


Nahh saya payung lagi satu gambar muka keenakan bagai dibuai mimpi bila makan Choco Krunch ni. Hihihi mengada betul dah la makan dalam kelas. (Lecturer belum masuk okay)


Nak overclaim la jugak yang bila makan Choco Krunch ni tibe-tibe je jadi comel. HAHAHAHAHA. Okay gurau! Tapi apa yang boleh saya rumuskan, memang sedap rangup dan mesti nak repeat!

So siapa-siapa yang teragak tu boleh pm sis ni untuk order ! Klik je link bawah ni. Sekian saja untuk post yang menggiurkan anda semua hihi byeee !

Nak Order Choco Krunch

2 comments:

Follow Us @soratemplates